Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?
Wilt u een bestelling plaatsen, dan kunt u een
account aanmaken, of bestellen als gast. U hoeft dus geen account aan te maken als u dat niet wilt.
Kan mijn bestelling worden verpakt als cadeau?
Wij verpakken uw bestelde producten standaard als cadeau. Posters worden opgerold en verpakt in een stevige koker. Hieraan zijn voor u geen extra kosten verbonden. Vult u een apart factuuradres in dat verschilt van het door u opgegeven verzendadres, dan sturen wij de factuur niet mee in het pakket.
Hoeveel verzendkosten betaal ik?
De verzendkosten worden zichtbaar als u het verzendadres invult. Dit kunt u doen bij
Mijn winkelwagen als u producten in uw winkelwagen heeft staan. De geldende tarieven van PostNL worden gehanteerd. Ook voor verzending buiten Nederland kunt u de verzendkosten aflezen als u voor uw geselecteerde producten bij
Mijn winkelwagen het verzendadres invult.
Het lukt mij niet de betaling af te ronden. Wat kan ik nu het beste doen?
Wacht u tijdens het bestelproces te lang met betalen, dan sluit de mogelijkheid om de betaling te voltooien. U kunt dan het beste een nieuwe bestelling plaatsen. Uw niet-betaalde order wordt binnen enkele werkdagen geannuleerd.
Wij adviseren u geen handmatige overschrijving te doen naar het bankrekeningnummer van het museum. Uw betaling wordt dan niet gekoppeld aan uw bestelling in de webshop. De order behoudt zo de onbetaalde status en wordt geannuleerd. Heeft u reeds een handmatige overschrijving gedaan, neemt u dan met ons contact op.
Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling in huis heb?
Bij het Kröller-Müller Museum worden bestellingen op dinsdag en op vrijdag aan PostNL overhandigd. Voor bezorging binnen Nederland hanteert PostNL 1 werkdag bezorgtijd. Bij drukte en rondom feestdagen kan de bezorgtijd bij PostNL enkele werkdagen uitlopen.
Kan ik de bezorging van mijn bestelling volgen?
U ontvangt van ons een verzendbevestiging met een track & trace code nadat wij uw pakket aan PostNL hebben overhandigd. Met deze track & trace code kunt u de bezorging volgen via het
volgsysteem van PostNL. Heeft u een verzendbevestiging van ons ontvangen zonder track & trace code, dan is uw bestelling als briefpost verzonden en niet volgbaar.
Waarom is mijn bestelling geannuleerd?
Wij kunnen om de volgende redenen uw bestelling annuleren:
- U heeft (per ongeluk) 2x dezelfde order aangemaakt.
- De door u bestelde producten zijn helaas niet (tijdig) leverbaar. Heeft u uw bestelling betaald, dan wordt het volledige door u betaalde bedrag binnen enkele werkdagen aan u gecrediteerd op het bij ons bekende bankrekeningnummer. U ontvangt hiervan een creditfactuur per e-mail.
- U heeft de betaling niet correct afgerond.
Hoe kan mijn account worden verwijderd?
Wilt u uw account verwijderen, dan kunt u ons per e-mail een verzoek tot verwijdering sturen via
[email protected]. Hiervoor hebben wij het e-mailadres nodig dat is geregistreerd binnen het betreffende account. Uw accountgegevens worden binnen enkele werkdagen na uw verzoek voor u verwijderd. U krijgt hiervan per e-mail bevestiging. Is uw account verwijderd, dan kan dit niet worden teruggedraaid. Wilt u daarna een nieuwe bestelling plaatsen, dan kunt u een nieuw account aanmaken, of bestellen als gast.
CONTACT
Staat uw vraag er niet bij? Neemt u dan gerust met ons contact op. Dit kan op drie manieren.
Bericht via ‘Mijn tickets’
Heeft u een account aangemaakt in de webshop, dan kunt u ons eenvoudig een bericht sturen via ‘Mijn tickets’. U moet ingelogd zijn om ons via deze weg een bericht te versturen. Bent u ingelogd, klikt u dan op 'Mijn tickets' onderaan in de webshop. Wij streven ernaar om uw ticket binnen twee werkdagen te beantwoorden.
E-mail
Wij streven ernaar uw e-mail binnen twee werkdagen te beantwoorden.
Telefoon
De webshop is telefonisch te bereiken via het algemene telefoonnummer van het Kröller-Müller Museum. Van dinsdag tot en met vrijdag tussen 09.00 en 17.00 uur kunt u worden doorverbonden met de webshop.
Telefoonnummer: 0318 591 241